Autor Wiadomość
Bolek
PostWysłany: Pon 22:43, 04 Cze 2007    Temat postu:

spoxik samochod
passatb5
PostWysłany: Pon 21:47, 04 Cze 2007    Temat postu:

no Very Happy V6 jak sie wkręci na obrotu Smile hmmm. muzyka dla uszu Smile
Rogaldinho
PostWysłany: Pon 21:45, 04 Cze 2007    Temat postu:

najlepsze silniki to V6 3.2l

najszersze zastosowanie i calkiem przyzwoite osiagi..
a o brzmieniu to ja nie mowie Cool
passatb5
PostWysłany: Pon 21:38, 04 Cze 2007    Temat postu:

Jeśli chodzi o potencjał silników do tuningu to wg mojego zdania V6 mają chyba największy... w 4 cylindrówkach przy ogromnej mocy rzędu np 400KM jest ogromna turbodziura aczkolwiek konstruktorzy tuningowego sprzetu minimalizują ją praktycznie do 0... Jeśli chodzi o V6 - EIP Tuning specjalizuje się w "normalnych" przeróbkach V6 3.2l 240 i 250KM z Golfów R32 zajmując się zakładaniem turbo, wydechu, filtrów i całej elektroniki, niekiedy głowić i kanałów dolotowych. Normatywna moc z V6 3.2L to 500-600KM, Rekord jaki chyba uzyskali do samochodu normalnego uzytkowania którym sie da jeszcze jeździć to 754KM
11adam
PostWysłany: Pon 21:30, 04 Cze 2007    Temat postu:

mozliwe i tak ale jest po tuningu i ma teraz 220km:P
passatb5
PostWysłany: Pon 21:04, 04 Cze 2007    Temat postu:

Golf III generacji miał silnik 2.8 VR6 174 i mocniejszy - wersja USA 193 KM... Smile
11adam
PostWysłany: Pon 21:02, 04 Cze 2007    Temat postu:

No dobra niech on sobie ma te 330km ale co z tego jak to ma nowy silnik wyciagnij z silnika 2,3 Vr6 golfa 3 220km i bierze wszystkich:P a po ulicach nie jedzie tylko leci:PP
passatb5
PostWysłany: Śro 16:56, 16 Maj 2007    Temat postu: 330 koni w Golfie!!!

GTI na sterydach...

Seryjny Golf GTI dysponuje mocą 200 KM, które pochodzą z doładowanego silnika 2,0 TFSI. Komu było mało, mógł zdecydować się na wzmocnioną o 30 koni limitowaną wersję powstałą z okazji 30-lecia Golfa GTI. Jednak takie wzmocnienie dla lubujących się w ordynarnym tuningu Niemców było śmiechu warte. Z myślą o nich firma Oettinger przygotowała Golfa dysponującego mocą większą nawet o 100 KM! Modyfikacje silnika oznaczają wzrost mocy do 330 KM i 420 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To z kolei umożliwia przyspieszanie do 100 km/h w 5,8 sekundy i rozwijanie prędkości maksymalnej rzędu 260 km/h. Jest też i słabsza wersja modyfikacji silnika, która zwiększa moc do 305 KM, a maksymalny moment obrotowy do 400 Nm. To oznacza 6,2 sekundy do setki i 252 km/h.

Oba rozwiązania wydają się zmierzać w dobrym kierunku, jednak za pierwsze musimy wyłożyć 3 450 euro, podczas gdy drugie jest o ponad 2 000 euro tańsze. 25 koni więcej wymaga już bowiem poważniejszych zmian pod maską niż tylko zmiana oprogramowania. Do tych ceny trzeba jeszcze doliczyć pakiety stylistyczne, które oferuje firma. I tak, jak kwestia podnoszenia mocy przez Niemców jest godna pochwały, tak felgi czy dodatkowe spojlery w klasycznym Golfie już niekoniecznie. Tym bardziej, że kosztują niemało. 19-calowe aluminiowe obręcze z oponami 225/35 R19 to 2 760 euro, sportowe sprężyny - 1 290 euro, zestaw spojlerów i nakładek - 1 580 euro. W pełnej opcji oznacza to wydatek około 35 000 zł.



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group